Schematajm.

Idag har jag;
-färgat håret
-klippt luggen
-mött Emilia och Lisa på centralen
-eskorterat ovan nämnda damer till Aspudden där den förstnämndas bror bor
-träffat Shadé
-tagit med de nu tre damerna till String
-lämnat av Shadé på centralen
-visat Emilia och Lisa lite mer av Stockholm
-köpt en ny kjol
-köpt ett nytt linne
-visat flickorna mitt hem
-åsamkat Lisa en allergisk chock [
kattallergisk till tusen är hon, de flesta kattallergiska människorna tål Shosanna]

Idag har jag inte;
-bytt vatten i akvariet
-fått en lägenhet på Östgötagatan


Ikväll ska jag;
-ta ett glas eller två på Mosebacke med Lisa och Emilia

Imorgon måste jag;
-fixa fint i akvariet.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

