Helnatt.

Hade en så himla trevlig kväll och natt igår. Vi satt i ett kök och pratade, sjöng och skrattade fram till klockan fyranågonting på morgonen. Den sista timmen var det bara jag och Alex som inte kunde sluta prata.
Jag gav Alex en fruktsallad i födelsedagspresent, så den fixade vi ihop kring midnatt. Frukter, swisch, swisch, skurna i bitar, swisch, swisch, riven vit choklad, swisch, swisch, in i ugnen, swisch, swisch, härlig fruktsallad, varm dessutom!

När jag började fundera på hur jag skulle ta mig hem insåg jag att det inte gick några pendeltåg så sent och jag ville inte sätta mig på en buss i trettio minuter. Jag sov där istället…också bra, för då kan man äta frukost tillsammans allihopa och dessutom hjälpa till att städa!

Här hemma har jag också städat idag. Dammsugat, svabbat, varit ute med mattorna, diskat och nu är det bara tvätten kvar i afton. Men innan dess kommer Liv och hämtar sina grejer och så ska jag få träffa ”hennes karl” och så ska vi fika och hej och hå och ja och bra och kul och jippi.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

