Lägenheeet, det mitt liv kretsar kring.

Idag har jag i alla fall hittat tre intressanta annonser, varav en verkar vara to die for. Vem vill inte bo på Björns Trädgårdsgränd?! Har ringt och mejlat annonsören. Kände mig lite desperat när det inte var något svar på telefon. Måste ringa imorgon igen. Åh, jag vill verkligen ha den lägenheten. Utan att ens ha sett den…bara för lägets skull. Tänk om det är värsta sunket? Jaja, man får väl åka och kolla in den först. Om jag ens kommer så långt. Men jag tänker ligga på.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Lägenheeet, det mitt liv kretsar kring.

  1. Ida skriver:

    Goodgoodgood! :D 2a hand? Var hittade du den? Har ställt mig i bostadskö i Sthlm nu och fick hem den där broschyren. Så himla nedslående. Stå i bostadskö i 20 år för att få en lägenhet i innerstaden med schysst hyra.. Gaaaaaaaaaah.

    • julietjuliet skriver:

      Jag vet inte mycket alls om den än. Hittade den genom blocket, men var tvungen att registrera mig på någon mäklarsida på nätet först. Inflyttning är nästa vecka. Så vi får se hur det går med det hela…
      Schysst hyra? Det finns inte nuförtiden. Då måste man ha haft lägenheten i tio år sedan innan. Suck.
      Jag längtar tills vi bor här båda två =].

  2. Ida skriver:

    Okej, men den låter ju goodigood! jag håller alla mina fingrar så att de blir blåa och faller av! (:
    Jag längtar med. Av hela mitt avlånga hjärta. PUSS

Kommentera

