There’s no place like London.

Hallå!? Jag och Ida åker till London den tjugoförsta maj! KULKULKUL!!! Åh, är så pepppepppepp!!!

Inatt var Shosanna en galen katt. Minst sagt. Ville bara strypa henne lite lätt. Hon ville sååå, himla gärna ut i trappuppgången. WHY?!

Vet inte vad jag vill säga mer än att det spritter i min kropp, spritter och spritter!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till There’s no place like London.

  1. Ida skriver:

    JAAAAAAAAAAA!! Pepppepppepepepeppp är helt rätt ord(: Det blir helt awesome!

  2. julietjuliet skriver:

    Snacka inte skit om Ron! Jag var hysteriskt kär i honom när jag var tio.

  3. Ida skriver:

    jag skulle aldrig snacka skit om Ron(: Jag ska hitta Ron och stanna med honom i Hertford. Haha

Kommentera

