It’s a rich mans world.

För en stund sedan kändes det som att jag hade något vettigt och viktigt att skriva. Vad det än var är det totalt bortblåst ur min hjärna.
Kanske beror på ett mycket innehållsrikt samtal med Fille. Vi tog upp alla de viktigaste beståndsdelarna av livet, såsom; Stalin, sex och tvätt.

Jag åt en jordgubbe precis och nu sitter det några rackarns frön fast i mina hörntänder, hur jag än pillar med nageln försvinner dem inte. Irritationen bara växer och jag har inga tandpetare!
Mitt liv är fullt av i-landsproblem. De bara hopar sig, runt alla hörn och kanter. Det fulaste av allt är att jag har mage att klaga över dem, på ett lite nonchalant, överlägset västlänningssätt. Moderna människa.

Jag har förstås riktiga problem också. Inte u-landsproblem kanske, men ändå.
Jag måste hitta en lägenhet. Det är så jobbigt att jag inte ens vill tänka på det. Det absolut bästa vore om jag kunde köpa mig en egen. Men de pengarna äger inte jag. Tyvärr.

Vad var det vi sa om ett obegränsat konto? Ekonomiskt oberoende?

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till It’s a rich mans world.

  1. felicia skriver:

    vi gifter oss med rika amerikaner. färga håret blont igen så drar vi. rabi får helt enkelt knö lite på sig tills du skiljer dig och tar hälften av din amerikanske mediamoguls pengar.

    kör på. hej svejs ba.

    • julietjuliet skriver:

      Han vill säkert också att vi ska vara rika, så det är ju för oss båda. Det kan han väl stå ut med, jag gifter mig och ser till att gubben dör inom en snar framtid. Svårare än så är det egentligen inte. Då kan jag få allt jag vill ha. Som de sa till Niklas på hans förra jobb; ”Jag lovar, pengar GÖR dig lycklig.”.

Kommentera

