Les pâques.

Åh, ironin… Det här lilla kortet fick jag hem från Ica idag, eftersom jag är stammis och har Ica-kort.

Var det inte alla livsmedelsaffärer som skulle ha strejk innan, under och efter påsk? Nu ger dem mig rabatt när jag handlar, fram till den sjätte april. Så att jag kan ha en riktigt härlig påskmiddag här hemma.
Jag kan säga er Ica, nog för att inte ni strejkar under påsk, men det gör jag! Det blir ingen jäkla påskfest här inte. Jag är för bövelen inte troende!!! [säger hon som firar jul.]

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

