Vår, vår, ljuvliga vår.

Sexual eruption.

Jaha, nu ska jag vika tvätt och sådär.

Jag tänkte på hur jobbiga krön är. Att gå runt ett hörn. Noll koll på vad som kommer att möta en på andra sidan. Ibland vill jag sakta men säkert smyga runt hörnet, i äkta slow-mo-Bond-way. Helst med en pistol riktad mot himlen, beredd att försvara mig.

Våren kommer om cirka en timme. Kärlek.

Jag blev så lycklig på jobbet idag.
Hade tänkt sända iväg ett sms, när chefen inte såg på, till honom. Be honom komma upp och säga hejdå innan han gick för dagen.
Men jag hann aldrig skicka iväg det där smset, för som vanligt läste han mina tankar och var vips där för att säga adjö. Åh. Lyckan.
Det var hemskt vad jag tjatar om lyckan då. Men så är det.

Min vår, min vår. Alltid så värmande.
You’re just like Spring in my heart.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

