Sans tout.

Åh, varför är det så nervkittlande och spännande med saker som är hemliga?
Känns som att man sitter på nålspetsar och bara måste springa fram och tillbaka, upp och ner och hit och dit.
Rastlöshet på helt annan nivå.

I torsdags beställde jag min iPod. Det blev ”Plus doux que des flocons de neige en avril.” som citat på baksidan. Vilket, för er som inte talar franska, betyder ”Mjukare än snöflingor i april.”. Kommer från låten ”Kär i En Ängel” av Håkan Hellström. Så blev det. Alla citat jag ville ha från Beatles, typ ”Limitless undying love wich shines around me like a million suns.”, ”And in the end, the love you make is equal to the love you take.”, var alldeles för långa och ännu längre på franska.
Allra helst hade jag velat ha ”The greatest thing you’ll ever learn is just to love and be loved in return.”. Också aaalldeles för långt. Och längre på franska.
Men jag är nöjd med mitt slutgiltiga val och enligt mailet jag fick igår ska min iPod levereras hem till min port senast på måndag. Vilken tur att jag är ledig och kan vara hemma och vänta på den hela dagen.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

