J’aime la neige…ou quoi?

En sak som kanske inte är så bra med snön är att den skapar snökaos. Vilket i sin tur leder till att tåg blir inställda. Som vidare för med sig att min fina Ida inte fick ta sig till huvudstaden idag. För alla tåg var inställda. Hur kul är det?
Istället måste hon försöka hitta en buss som går imorgon. Låter väldigt uppfriskande att sitta på en buss i sjumiljoner timmar i snöoväder. Det är trångt, det är antingen alldeles för varmt, eller alldeles för kallt. Man kan inte få sitta eller ligga bekvämt heller och det tar alldeles för lång tid.

Det är i sådana här stunder jag inte kan förstå varför jag inte har uppfunnit teleportören än. Eller varför jag inte på riktigt blev Hermione när jag var tio år, transferens, hej hopp!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till J’aime la neige…ou quoi?

  1. Ida skriver:

    Ja, kan du inte snälla fixa spöktranferens till mig? Det vore askalas.

    Har nog hittat ett tåg, men det lär ju bli försenat och så.. Bara jag kommer fram till slut(:

Kommentera

