Randomize.

Håret går aldrig att kontrollera när det är nytvättat. Flyger hit och dit och bara glider mig ur händerna. Det blir ett enda stort lockfluff.

Idag fick jag klippa Shosannas klor utan protester. Har en ny strategi. Jag klipper dem när hon ligger och snusar, då är hon så trött att hon inte orkar göra annat än vackert räcka mig tassarna. Dessutom spinner och gosar hon samtidigt. That’s what I’m talking about.

Spellistan i föregående inlägg hjälper mig i vardagen, hjälper den er?

Har inte hört något från Niklas idag. Hmm. Undrar om han jobbar…jag har mmsat honom. Önskar att han ville svara i alla fall.

Egentligen vill jag skriva krönika nu. Men jag har noll inspiration. Skulle ha skrivit den när jag hade orden i huvudet, innan de försvann.

Jag köpte ett skydd till min blivande iPod idag. Har fortfarande inte kommit på vad jag ska gravera in. Ge mig ett tips eller två, eller tre?!

Det var ett ostrukturerat och väldigt blandat inlägg.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Randomize.

  1. Ida skriver:

    Den hjälper, som en april-sol i mörka februari. (:

    Vad ska du skriva för krönika, till vad och om vad? Vadvadvad..

    Välj ut ett låtcitat från en låt som du tycker vansinnigt mycket om, inte bara idag utan förhoppningsvis länge, som handlar om musik.
    Tycker jag.

    Ett ostrukturerat och blandat svar kommer..
    Hoppas att jag kommer fram relativt mycket i tid imorgon. Puss

    • julietjuliet skriver:

      Blir ingen krönika. Hade noll inspiration när jag väl hade tid att skriva…

      Jag tänkte också det. Men det finns så jäkla många bra låtar och jag kan inte reda ut vilken som passar bäst eller är klok nog. Och jag har ändå suttit och läst text efter text efter text, för att veta vad jag ger mig in på och vilka potentiella låtar som finns. Men det är för många! Kan inte gallra ur…

      Hoppas att du kommer fram överhuvudtaget imorgon…

Kommentera

