Alltid beslutsångest.

Ena sidan av mig vill ge sig ut och parta hela natten, andra vill bara ligga här i sängen resten av mitt liv.
Jag känner att jag inte riktigt orkar. Fast jag vill.
Har bakat Herman i alla fall. Han är god.
För en stund sedan satt jag och kunde absolut inte bestämma mig vilken bild jag skulle ha som profilbild på facebook. Livets hårda val.


Vet fortfarande inte om jag har valt rätt…får väl byta igen.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

