Tipsa.

Jag tror att jag ska författa en krönika i helgen. Men nu är det dags att gå och lägga sig.
Det är det som är det tråkigaste med att ha stängnings- och blandvecka på jobbet. Man får ingen tid över till något annat än att jobba.
Hursomhelst. Imorgon efter jobbet ska jag;
-baka
-skriva
-se Mad Men & Scrubs [
om jag hinner]
-parta loss mina fötter
-läsa


Förresten! Jag ska köpa mig en iPod och jag har stor beslutsångest och sådär över vad jag vill ha ingraverat på baksidan av den. Jag vill ha något fint citat. Men det vackraste citat jag vet; ”The greatest thing you’ll ever learn is just to love and be loved in return.” är nog liiite för långt.
Give me som tips, eeey?

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

