Au lit.

Den här dagen tänker jag spendera i sängen.
Varför det undrar ni?
Jo, för att ”jag insåg att jag behöver sova lite extra nu. Dessutom behöver jag skaparro. Det är perfekt att ligga här i sängen och titta ut på snöflingorna som virvlar. Det ger mig inspiration och livsglädje. Jag ligger här och skapar. Ni skulle bara se vilka alster det blir. Nej, nu måste jag återgå till målandet. Har inte tid att slösa bort min tid på internet!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

