Doppelgänger week, som sagt.

I ran all the way home and I met him at the candy store.

Såg massa ”Mad Men” igår och kan inte låta bli att skratta för mig själv varje gång det slår mig att Shosanna är lik huvudkaraktären Don Draper, utseendemässigt alltså. Hahaha. Det är så kul. Hahahahahah.


Och hur cool kände inte jag mig då när första avsnittet invigs med att Don förespråkar Lucky Strike. Jag som har rökt Lucky’s sedan…ja, sedan gud vet när. För det är ju så coolt att röka, jag är cool.
Nej, seriöst. Jag röker inte. Icke. Bara på fest…och festliga tillfällen. Eller ångesttillfällen.

Kanske är det bara jag som ser likheten mellan mitt husdjur och Don Draper, bara för att jag känner min katt. Men det är så kuuul. Bara tanken på det. Hahahah.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Doppelgänger week, som sagt.

  1. Niklas skriver:

    Haha jag kan också se likheten! Det är kul att du ser på Mad Men, stolt.

  2. Lisa skriver:

    Åh vad roligt! Om din kisse är som min Sushi då har du en kanonkatt! Kolla min kattsida om du vill http://www.mjaou.webs.com

Kommentera

