Boxes and dvd’s.

Något positivt med lågkonjunktur är alla dessa reor och utförsäljningar!

Hurra!
Scrubs”-femte säsongen [nu fattas bara sjätte och sjungde säsongen, sedan har jag ALLA!!!], ”Mad Men”-första säsongen [gedigen vördnad från Niklas över telefon fick mig att införskaffa detta], ”Fear and Loathing in Las Vegas” [börjar fundera på när jag, Ida och Fille skulle ha det där ”Depp-marathonet” egentligen…] och ”Eternal Sunshine of the Spotless Mind” ! Wo-ooh-woo-oooh! Och så lite Potter och ”21 Jump Street” på det, så är jag all settled.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Boxes and dvd’s.

  1. Ida skriver:

    Grymt! Ja, när ska vi ha det? Det är sannerligen frågan..
    Är katten sådär liten i jämförelse med äpplet eller bara skevt perspektiv?

  2. fille skriver:

    vi ska ha johnny depp-kväll fo sho.
    julia björk, jag svär på min ena tutte att vi ska ha det. snart.

    jag har verkligen ingenting bra för mig. jag bara går runt runt runt i göteborg utan mål och väntar på att min praktik ska sätta igång. om jag bara hade pengar hade jag våldgästat dig. fan! ååååååh.

    tänkte försöka ringa dig idag eller imorgon eller något. saknar dig så mycket. puzz.

    • julietjuliet skriver:

      Då vore det så bra timing om du kunde får en oväntad summa massa pengar bara lite sådär, så kunde du åka hit v. 8, då kommer Ida också. Så då kan vi ha Johnny Depp-marathon!!! Smart va?!
      Ring mig, ring mig! Imorgon är jag ledig dessutom!

Kommentera

