Filip Powidzki Casserblad.

Big Ben, där hände det grejer igår.



[Är inte så nöjd med min egen insats.]
Men Filips! Wow. Han är så himla bra och jag önskar att han gör och blir något stort av det.
Jag filmade den första låten han spelade också, ”There’s Something about their Eyes”, det ska jag lägga upp inom en snar framtid.
Så himla fina låtar.
Heja Filip!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Filip Powidzki Casserblad.

  1. DARTH VADER skriver:

    asså, jag blir så glad och rörd må jag säga :) wicked awesome bilder också!
    maaah, jag ler tills jag somnar ikväll!

Kommentera

