Ett bad.

Jag tog ett bad och fick lite smått ångest och panik över att håret inte kommer att vara lika fint när det torkat igen. Nu har jag tvättat bort ett lager färg! Och ett lager proffsiga hårprodukter. Tänk om det kommer att se dassigt och tråkigt ut nu?!
Min plattång är inte heller den bästa i världshistorien…köpte den för fyra år sedan, kostade mig en hundring eller två.
Nu måste ni säga åt mig att lugna ner mig lite grand.
Det kommer att gå bra. Ingen panik.
Såja, såja.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

