Fringes.

Fyra luggar.
2004.
[jag kom på att jag satt in det här fotot på 2003 under decennieresumén, det stämmer ju inte. Den är från 2004. Men den känns väldigt 2003, det var nog därför jag tänkte så på resumén.]

2006.

2008.

2010.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fringes.

  1. pyttan! skriver:

    HEJ! va fin du blev i håret! passar dig jäätebra :D hoppas du har det fint! kram<3

  2. Cassandra skriver:

    Älskar ditt hår nu, det är mitt drömhår! Helt perfekt!

    • julietjuliet skriver:

      Men gulledu! Vad smickrad och glad och allt sådant där jag blir. Tack så hemskt mycket!
      Du får spara, spara, spara ut det då…men jag tycker i och för sig att du är grymt snygg i kort hår!

Kommentera

