GoodyWoody.

Lördagen den trettionde januari år tvåtusentio var en dag då Julia Björk utförde många saker.
Mer om det får ni veta imorgon, för nu är jag alldeles för trött och ska dra mig tillbaka till sängens ljuva näste. Där ska jag fortsätta min Harry Potter-orgie med myskatten och hallelujah.
Godnatt!

.Ps. Ska härmed försöka tjata mindre om min kattsing, på allmän begäran. .Ds.
.Pps. Nu skjuter de fyrverkerier utanför mitt fönster…har jag missat något? Något nyår/högtid jag inte känner till, eller liknande? Upplys mig! .Ds.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

