Ta dina chanser.

Tänkte berätta att Christian Waltz var på jobbet idag, åt parmesanbakad lax och drack en stor ”Bryggmästarens”. Den fjortonåriga delen av mitt hjärta sjöng till av lycka. Blev alldeles varm i kroppen.
På tal om svenska musiker, Anna Ternheim var där för några veckor sedan också… Hon är så anonym att jag först inte ens kände igen henne. Trevligt hursomhelst.
Jag kan ibland med fasa tänka på vad som skulle hända om Håkan Hellström av någon märklig anledning skulle stega in hos oss. Har ingen aning om hur jag skulle reagera nuförtiden…har ju träffat honom tre gånger och de två sista kände han ingen mig. Tvivlar på att han skulle känna igen mig i ”Tysta Mari-uniformen”. Men skulle jag säga något särskilt till honom eller skulle jag låtsas som ingenting och behandla honom som vilken kund som helst, vilket jag gör med alla andra kända människor jag stöter på…?
Det är där fasan ligger. Att jag liksom skulle gå miste om något…

Om Beatles skulle promenera in skulle jag svimma.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

