Tävlingsljugeri.


”Det här är jag och min katt, Shosanna…eller, egentligen är det jag och min tvillingsyster. Vi föddes för flera hundra år sedan i en stad med vackra träd. En dag förtrollade en prinsessa med magiska krafter Shosanna till katt när vi ville plocka körsbär från ett av träden och inte riktigt nådde upp. När min syster kom ner med körsbären kunde prinsessan inte minnas motförtrollningen och för att gottgöra för sitt misstag gav hon oss båda ett evigt ungt liv tillsammans…”

[jag tävlar…genom Sandra Beijers blogg.]

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tävlingsljugeri.

  1. Niklas skriver:

    Ah vad sött och gulligt, men… det är ju sant! Hon är väl förtrollad? Och ni är ju tvillingsystrar…

  2. frida skriver:

    Fan vad fint hår, och rosetten åh.

Kommentera

