Travailler et travailler.

Idag har jag jobbat 7:30-18:15. Är ganska trött nu, så jag nöjer mig med ett enda inlägg denna dag.

Igår gjorde jag ”The Ultimate Harry Potter Quiz” på facebook. Jag fick outstanding och ett sug att läsa alla böckerna igen. Så jag började på ”De vises Sten” igår kväll.
Jag ÄÄÄLSKAR Harry Potter. Alltså, jag är en riktig liten neöeöerd. Jag minns när jag var som mest inne i det där och kunde varje liten detalj ur böckerna…det var i och för sig typ 2001, 2002. Men ändå. Jag skulle kunna vara sådan nu också. Vänta ni bara, om någon månad när jag läst alla igen, då är jag på topp once again!

En annan sak jag tänkte delge er är att Shosanna är lite som en tonåring i kroppen, hon har liksom inte riktigt koll på var alla kroppsdelar är. Även om hon ser ut att vara graciös är det tvärtemot vad hon verkligen är. Hon är ganska klumpig just nu. Nyss hoppade hon upp i mitt knä utan koll, vilket resulterade i att hon stötte huvudet i min armbåge med ett högt knackande. Sedan satt hon och blinkade och kisade och jag såg hur ont det måste ha gjort att i fullaste fart dunka in huvudet i min vassa armbåge. Stackars kisse. Men nu verkar det vara som det ska!

Ska lägga mig och läsa Potter och bara myyysa med min gosekatt nu.
Adjöss!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

