Sacré.

Ja, jag behöver aldrig oroa mig för att tvätta håret, den saken sköter Shosanna.

Längtar så mycket efter Paris. Vill bo i en taklägenhet i Montmartre och måla hela dagarna, skriva lite brev, läsa och gosa. Vara äckligt konstnärlig, intellektuell, spirituell och underbar. Bara prata franska.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sacré.

  1. Ida skriver:

    Jag följer med dig om jag får. Vill också vara äckligt konstnärlig, intellektuell, spirituell och underbar. Men franska kan jag tyvär inte..

Kommentera

