Struggle.

Ikväll ska jag förbereda allt inför lördag då min lilla kisse kommer hem! För imorgon ska jag hem till Nettan efter jobbet och kolla lite film eller något annat mysigt. Om Anna ska med blir det ”Let’s Dance” på teve. Jag har inte sett på teve sedan vi såg Kalle Anka genom Skype och innan dess…jag vet inte. Sedan någon gång i våras eller i somras kanske?
Åh, jag är så trött. Ska lägga mig och sova efter fixandet. Jag är helt slut och varje dag är en kamp. Orkar inte.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Struggle.

  1. Ida skriver:

    Jag har världens dummaste schema, men förhoppningsvis kommer jag åtminstone upp vecka sju om inte innan.
    Jag kommer att sakna ditt dagliga blogg-inlägg imorgon!

    Puss

Kommentera

