Noël.

Jag har inte visat hur det såg ut på julafton här hos oss.
Här är våra julklappar;

I dem låg bland annat sängkläder till både mig och Niklas från Wally, Niklas mor. En finfin, underbar röööd Marikmekko-skål till mig från Wally, skridskor till Niklas från Wally. Tröja och skjorta till Niklas från mig, ”Ingloroious Basterds” på DVD till mig från Niklas, inslagna biobiljetter från Niklas till oss båda [till filmen ”Oskar, Oskar – En hederlig Människa”], figurmarsipan från Niklas till mig, en ”Småkompis” till Niklas från mig och även lite annat smått och gott.


Vi bakade lussekatter på eftermiddagen innan Kalle Anka [som vi såg över Skype på Lasse & Annidas teve!], vi gjorde Mozartkulor på kvällen, lagade risgrynsgröt på morgonen och så gosade vi också.
Det var en mysig julafton.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

