Kalas.

Nu ska jag snart ge mig iväg på födelsedagskalas hos Lisa…men jag måste äta några smörgåsar innan.
Såhär ser jag ut i afton;


Idag är allting svårt och jag är ledsen i själen.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kalas.

  1. Ida skriver:

    Snygging, hoppas att det var ett trevligt kalas. Jag har hittat the man of my dreams^^ hahaha. Som alltid..

  2. pandasoppa skriver:

    gud vad fin du är. och vad bra att du bloggar igen, då blir iaf jag lite gladare i själen!

    • julietjuliet skriver:

      Tack så mycket!
      Ja, visst är det bra. Jag känner mig lite hyperaktiv här på bloggen nu bara. Men jag har inget annat bättre för mig, så jag kan lika gärna skriva om det ovettiga jag gör.

Kommentera

