Fishyfishy!

Efter att ha bott i vår badrums-sopkorg i fem dagar har fiskarna nu äntligen fått ett nytt riktigt hem.
Det är så himla fiiint!
De på So Fo’r Pets måste tro att jag har miljoner djur och alltid skaffar nya, så ofta som jag har varit där nu. Det är i och för sig bra, jag är medlem. Det innebär att jag får rabatt på det jag handlar och ju mer jag handlar, desto mer höjs rabatten!
Har förresten ätit upp sista oliverna. Tråkigt.
Här är en low-quality-picture-tagen-med-min-underbara-iSight-kamera, PhotoBooth rocks!


Jag har jobbat idag igen. Det var så sjukt skönt att äntligen vara tillbaka. Sex dagars ledighet och jag är helt tristressad. Hmm…

Förresten, Agnes, om du läst min blogg de senaste dagarna, kan du fanimig inte klaga på uppdateringen. Jag lovar, jag lever, trots dramatisk uppcuttning av min handled!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fishyfishy!

  1. Niklas skriver:

    Åh vad fint det ser ut! Är det olikfärgad sand som jag ser på botten? Det ser snyggt ut i alla fall. Hur många liter är skålen?

    Ps. Vad kostade den dig? Du ska få hälften av mig, får vi inte glömma…

    • julietjuliet skriver:

      Det är lite större stenar än sist och så är de i grått, svart, vitt och orangerött! Jättefint och superlätt att göra rent också =D. Den är på 12 iiter.

      Men det jag är skyldig dig för julklapparna är typ hälften av skålen. Tror att jag kanske är skyldig trettio spänn mer…om du inte jättegärna vill ha dem trettio kronorna så kan jag bjuda dig på fika när vi ses…i april…suck.

Kommentera

