Assez.

Nu tar jag och läser en stund. Jappjapp.
Jag ger er informationen ni hade dött utan.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Assez.

  1. Ida skriver:

    Absolut. Dött hade vi. Vad läser du?

    • julietjuliet skriver:

      Yes, you would’ve.
      Jag läser just nu snart ut tredje Milleniumboken, ha-ha! Vem fick in mig på det spåret tro?
      Fast det krävdes faktiskt att jag skulle gå och se sista filmen med Iris på bio, innan jag tog tag i att läsa andra…då gick det fort, var tvungen att köpa den sista också.
      Ettan har ju mycket mer ett avslut, medan tvåan känns som om den bara pausar lite innan trean. Du förstår vad jag menar, eller hur?

      • Ida skriver:

        Definitivt. Fast jag gillar ettan mest. De andra två kan nästan bli lite småsega även om de är fruktansvärt bra de också.

  2. julietjuliet skriver:

    Jag vet inte vilken jag tycker mest om… än. Det beror på hur sista slutar nu då.

Kommentera

