Troubles.

Vad jobbigt det är när hjärtat bara känner en massa saker hela tiden.
Jag skulle vilja leva i lite vakuum nu. Utan känslor. Bara leva lite.
Försöker att bara tänka på Shosanna.

Jag undrar hur det kommer att gå på jobbet imorgon. Jag tog bort kompressen under bandaget efter att jag hade duschat…blev lite yr. En del av kompressen hade liksom klistrats fast i min hud. Så råkade jag riva bort det lite hastigt, det var verkligen inte meningen. Inget allvarligt skedde, mer än att det kom lite blod och jag blev lite yr av någon anledning. Jag la över en bomullspad och sedan lindade jag gasbindan över igen. Det verkar läka fint.
Men imorgon kan jag inte;
-bära tunga saker
-gå i källaren
-tömma kantinerna i vattenbadet
-gå till disken med tungt lastade armar
-lägga upp fler än en tallrik mat


Vad jag kan göra:
-fixa kakorna
-stå i kassan
-hälla upp öl och vin
-lägga upp en talrik mat


Känner mig handikappad.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

