Oliver.

Det förra inlägget skrev jag ungefär kl. 13, nu är klockan tjugo i fem och jag har precis kommit hem från affären. Det var en pärs.
När jag kom ut i vinterkylan efter handlandet trodde jag att mina tårar skulle frysa till is på mina kinder. Det gjorde dem som tur var inte.
Nu sitter jag här helt orkeslös och kan inte ta tag i att laga mig själv lite mat.
Jag äter oliver direkt ur glasburken istället. Goooda, stooora cerignolaoliver. Mmm.
Om en timme och tjugo minuter ska jag träffa Lisa, så jag borde sätta fart. Jag orkar inte.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Oliver.

  1. Niklas skriver:

    Äre sånna dära oliver som vi åt en gång som var så goda?

Kommentera

