Une soirée, la dernière.

Det var naturligtvis nyårsafton igår. Det nya året firades in hemma hos Jasmina i Sollentuna. Jag var för första gången i mitt liv ca 10 meter ifrån där dem sköt raketerna. Skräck.
Alla hade med sig lite småihopplock. Niklas och jag tog med oss ägghalvor med smarrig röra. Vi åt och pratade, dansade, spelade fula spel med frågor och hade mycket trevligt.
Jag och Niklas kysstes på tolvslaget, det var det bästa på hela kvällen.

Här nedan följer nio bilder. Man kan tydligt se skillnaden på mig och Niklas, jag poserar stenhårt medan han bara skrattar. Undrar vem som har sundast syn på tillvaron?


Som vanligt är det bara att klicka på bilderna så blir de stoooooora.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

