Qu’est-ce que tu crois?

Ibland går man igenom svårare tider. Då händer det att man gråter sig fördärvad varje dag…men ändå orkar skratta och le.

Jag kommer förmodligen att skaffa mig en liten Viola Vinter i januari. En liten Cornish Rex. En liten, liten kisse. Jag och Niklas ska åka och hälsa på henne, hennes syskson, mor, husse och matte på måndag. Jag är eld och lågor. Mitt i misären.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Qu’est-ce que tu crois?

  1. Ida skriver:

    käraste julia, jag vill komma och hälsa på dig snart. och peta lite på katten. puss

    • julietjuliet skriver:

      Åh, käraste du. Det var faktiskt precis vad jag behövde höra just nu. Tack, tack, tack. Det är så himla bra att du finns. Kom när du kan och vill, fast om du vill träffa katten skulle jag rekommendera dig att komma någon gång efter den 16 januari =D.

  2. Ida skriver:

    Vad bra, det finns dock en överhängande risk att jag inte kommer att få tillfälle att åka innan 16e heller.. Men jag kommer så snart jag kan. Jag saknar dig. Och det är helt fantastiskt bra att du finns också, såklart. puss

Kommentera

