Hillifillidilli.

Världen är så himla liten. Jag blir helt förstummad och förlamad i kroppen ibland när jag tänker på det. Alla känner precis alla och jag kan ge mig fanken på att jag känner varenda en i Sverige [förutom eremiterna då] med bara några få mellanhänder.

Snurrig blir jag när jag tänker på universum. Då slår det slint och jag blir helt förtappad. Det finns inget som är så häftigt, typ.

Men nu kom Niklas hem och jag ska gå och lägga mig. Så mer skrivande blev det inte. Kände mig lite förhastad nu. Förlåt.

Tänk så många ord som började på ”för-” jag fick med!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hillifillidilli.

  1. fille skriver:

    my dear dear dear juliet! saknar dig. vi ses i dagarna. pussa fiskarna. puss puss puss. poss poss. poss. och skicka ett kärlekssms till jättekatten är du snäll.

Kommentera

