Hela livet var ett disco.

Här ligger jag och skriver. Är supersupersupertrött och drar mig för att duscha. Jag vet att jag måste göra det ikväll, imorgon är det firmafest och innan dess måste jag hinna tvätta. Jaha, tänker ni, då har jag hela dagen på mig att duscha. Icke. Hela firmagrejen drar igång redan kl. 14:30. Låt oss säga att jag går upp vid tio och duschar på en gång. Mitt hår kommer inte på långa vägar hinna torka på fyra och en halv timme. Ska försöka dra med mig Niklas in i duschen…

Vi har storstädat idag!
-Grundligt dammat
-Dammsugat
-Svabbat
-Bytt vatten i akvariet
-Rensat bland småjox

…och jag har dessutom hyperstädat badrummet! Helt sjukt vad smutsigt det var, men inte nu!

Jag vill sätta igång med oljemålandet. Jag har ritat av Niklas på min duk. Men jag måste liksom ha någonting runtomkring. Don’t know what. Måste låta inspirationen komma till mig. Saken blir inte bättre av att jag bara sitter och längtar efter att börja måla med oljefärgerna. Ingen ro i skapandet där inte…

Nej, nu ska jag tjata in Niklas i duschen med mig!
Jag, Niklas och Niklas.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

