Just so you know.

Niklas, Ida och jag ska på Markus! Två spelningar gör herr Krunegård på Södra Teatern. Ida och jag går på båda, Niklas går på den andra. Det är två olika spelningar för hans två nya album [”Lev som en gris, dö som en hund” & ”Prinsen av Peking”] som släpps på onsdag. På torsdag signerar han på Bengans, så då är jag där och köper mig albumen. Trevligt.
Ida har varit här i stan i helgen förresten. Vi gick på chokladfestival och gottade oss i mängder. Jag ska lägga upp bilder inom kort. Det har varit så mysigt. Enligt min livsåskådning borde hon bo här. Nu.
Men som läget är nu är det bara att vänta till den 18 november. En månad kvar. Exciting news.

Det är dags att gå och lägga sig för mig nu. Upp och jobba imorgon efter tre dagars ledighet, alltid lika förvirrande. Tidig/Källarvecka har jag, bara så att ni vet. Jobbar 9-16:30 hela veckan, förutom fredag då är det till 17. Väldigt intressant att veta va?

.Ps. Det bästa med Markus konserter är att det är sittplatser, så man slipper köa. Börjar bli för gammal för sådant här…fast det är i och för sig det sämsta också, eftersom man inte kan dansa loss ordentligt. .Ds.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Just so you know.

  1. Ida skriver:

    Åååh, jag längtar så att jag kan dö. Vad hände med dig/din telefon igår förresten?
    Och det var så kul och mysigt att träffa er och gå på chokladfestival och jag längtar verkligen till 18e då jag stannar i en heeeeel vecka :D Så då bor jag ju nästan där. Hihi.
    Ska förresten skriva en konsertrecension på Markus, blir coolt.
    PUSS!

    • julietjuliet skriver:

      Åh, min telefon valde att ha slut på batterier. Sedan glömde jag sätta den i laddaren. Haha. Disträ är bara förnamnet. Efter en kvart började jag fundera på varför 1.du inte ringde upp någon gång, 2.inte jag ringde upp någon gång. Då kom jag på att jag behövde ladda den. Återigen glömde jag bort det, inte förrän klockan nio kom jag mig för att sätta i laddaren. Så kan det gå.Jaha, ska du skriva recension för skolan, för dig själv eller för någon tidning?
      Pussss.

  2. Ida skriver:

    Ah, anade nästan det. Men blev lite orolig att du typ dog. Det var förresten jag som bara la på i telefonsvararen, tycker att det är så himla läskigt att prata in + att jag inte fattade att det var din telefonsvarare först utan började prata.
    Ska skriva för UngVänster älvsborgs interntidning. Så himla coolt va.

    • julietjuliet skriver:

      Åh. Jag hatar min telefonsvarare! Jag måste ta tag i mig själv och prata in en ny. Men jag kommer mig aldrig för att göra det. SUCK.
      Det är precis som med mitt VISAkort, det var så dåligt, så dåligt och nästan aldrig fungerade det att dra det i butikerna…och jag sa till mig själv hela tiden att jag skulle beställa ett nytt. I säkert tre månaders tid. Haha. Men nu har jag faktiskt ett nytt! Det kom med posten idag och jag beställde det i måndags! Huuurra!Alla jobb är meriterande och ser jättebra ut i CV:t! Dessutom är det väl kul också? =D.

Kommentera

