Bathtub Sessions, on va se baigner!

Lovely bathtub backside.
Well, wall, wool.
Bow.
En helt vanlig torsdag!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Bathtub Sessions, on va se baigner!

  1. Ida skriver:

    Julia, ät något!
    kommer upp cirkus 23 på fredagen den 9onde och åker hem cirkus 16 söndagen den 11. Lördagen är jag fri och ledig hela dagen, förutom mellan 19 och 22 typ. Puss

    • julietjuliet skriver:

      Jag äter hela tiden, det enda jag gör! Hahah.
      Åhhh! Då vill du gå på Chokladfestival med mig och Niklas [om han har bestämt sig för att han vill följa med] på lördagen?!
      PUSSS!

      • Ida skriver:

        Bra!
        Jajajajajajjajaj, det vill jag! haha. vad är det för något?^^
        Eller så kan vi gå på afternoon tea, nu när de inte har sommarstängt längre.. (:
        Jaja, det blir nog alldeles strålande och väldigt kul att komma upp igen och träffa er och sådär:) PUSSPUSS!

      • julietjuliet skriver:

        Det är maaassa choklad på ett och samma ställe. På Nordiska. Jag bara måste gå dit. Jag har inte bestämt mig för om jag ska vara där när det öppnar eller om jag ska komma under dagen. Har hört talas om fasansfulla köer också…suck.
        Jag tänkte faktiskt på Classic Tea Room häromdagen. Hmmm…får se vad budgeten vill!
        JAG LÄNGTAAAR!!!
        PUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSS.

  2. Martina skriver:

    Mera mat, mera mat!

  3. Ida skriver:

    oooh, nordiska som i nordiska muséet? mitt favoritmuseum när jag var liten:)
    låter asgrymt, vi får fundera på saken och ekonomin och sådär.
    hihi, jag läääääääängtar med!
    pusspusspuss

Kommentera

