Meningslösa diskussioner.

Åh! Jag bara måste berätta om det här;
Photoshop upprör.
Okänd pojk med användarnamnet lunisboy123 kommenterar en bild från september 2006 i min bilddagbok. Vad han säger är följande; ”jävulsaka värdelös me ps iaf!”.
Okej…
Fortsättning;
Diskussion 1.
julietjuliet: ”Det var på den tiden det var coolt med överexponering och slarveri. Svart och svår, mörk i själen.

lunisboy123: ”rofl meno unge
Vad betyder meno? Jag hade förstått om han skrivit emo, hade varit logiskt. Visste inte riktigt vad jag skulle svara på detta ”utbrott”, så jag kontrade med en enkel dumhetsförklaring av honom;

julietjuliet: ”Du vet att bilden är från 2006?
Verkligen i brist på något bättre att säga. Men ett sådant här tillfälle till diskussion med undermogen bilddagboksanvändare får bara inte gå till spillo!
lunisby123: ”öhnehe?! va den? =S=S=SS DE VA VÄL VÄRDELÖST ENDÅ!?”
Nu börjar jag undra. Synd att han inte ens kan stava. Och detta tilltagande av versaler tyder på en viss aggressivitet.
Fortsättning:
Diskussion 2.
julietjuliet: ”Värdelöst och värdelöst. Nja, men inte riktigt proffsigt i alla fall, amötörsmässigt.
Jag bara undrar vad du är för en som snokar runt och kommenterar på ”värdelösa” bilder i bilddagböcker hos folk som du inte vem vilka dem är. Eller du kanske bara gör det i min bilddagbok? Du kanske rent utav känner mig
?”

lunisboy123: ”ne du va så värdelös så du va på existenz ju älskling :D
Existenz? Jag hade ingen som helst aning om vad detta var för sida. Men nu vet jag! Vilken fantastisk sida. Måste vara riktigt härliga människor som hänger där. Jag har hört talas om sådana, sådana där med ett liv!

julietjuliet: ”Jaha, nästa fundering från min sida är då vem som orkat anstränga sig så mycket att han/hon publicerat det där? När jag tänker på det låter det nästan som en besatthet.
Det som är intressant är att folk orkar titta på någons ”värdelöst” PS-redigerade bild. Eller nej, förlåt mig, det kanske bara är du som tycker att det är tillräckligt intressant.
Jag såg andra fina länkar från den sidan [bör kanske tillägga att jag aldrig ens hört talas om den], tjejer som flashar fittan, fjortisar som lägger upp videos på youtube o.s.v.
Du kanske är för mogen för att titta på de länkarna?
Fast oj, förlåt mig igen, du är ju faktiskt inne på den sidan och kollar runt. De där klippen lär passar dig utmärkt, som handen i handsken. Rätta mig om jag har fel…
?”

Jag sitter här bakom min dator och bara myyyser! Älskar sådant här. Han känns så fruktansvärt korkad, utan ordförråd och kommer förmodligen aldrig varken mogna till sig eller få ligga.
Gissa hur gammal han är? Jag gissade på 14. Han är lika fucking gammal som jag! En nittia. Hahahah.
Hur kan en nittonåring orka hålla på med en sida som Existenz och dessutom vara så obildad? Hoho.
Åh, vad jag älskar det här. Jag längtar så efter nästa kontring från hans sida! Jag känner mig bara smartare och smartare. Tänk vilken egoboost.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

