Livet på landet.

Förlåt mig, jag är så dålig med uppdateringen.
Idag har jag varit ledig från jobbet! Skönt. Har typ jobbat konstant sedan jag började.
Nästa vecka är det öppningsvecka som gäller, sjukligt spännande. Har bara öppnat helt själv en gång och då kände jag mig ganska förvirrad. Ska skriva upp allt som jag ska göra på en lapp och sedan är det bara att utföra. Utan minsta problem. Ska vara där lite extra tidigt också, så att jag verkligen hinner med allt. Öppningsvecka betyder för övrigt att man börjar tidigt och slutar tidigt! Dessutom är man ledig lördagen och också måndagen därefter. Soft.

Har uppdaterat At your service, your Highness. Tyvärr inte med några smaskiga inlägg än. Det kommer, det kommer, måste bara hitta tiden och fokuseringen först!
Idag har jag lagat en kantarellsoppa som jag och Niklas avnjöt för någon timme sedan. Efter det gjorde jag rårörda hallon och det åt vi till glass. Mumsfillibabba.
Nu är det dags att krypa till kojs!
Godnatt.

Jag köpte mååånga kantareller, här har jag hängt upp några på tork.
Chantarelles!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

