Lite skriveri.

Här sitter jag på biblioteket och har det bra. Har försökt författa lite… Jag och min vän Alexander har en författarbrevväxling och nu är det min tur att skriva något som han i sin tur ska kritisera och bedöma, precis som jag ska bedöma det som han skrivit och skickat till mig. Lite prestationsångest. Men också väldigt kul.
Arbetsnamn på min novell [eller vad det blir] är ”Kvällen”, hahah, djupt va?

För övrigt har jag världens snyggaste desktop just nu. Ska lägga in en bild på den alldeles snart. Jag älskar mac.
Ja, det har jag ju inte berättat, men jag köpte mig själv en MacBook Pro härom dagen. Vilket impulsköp…ehhh. Inte riktigt. Har velat ha en länge och nu när jag har heltidsjobb så tänkte jag att jag kunde låna lite pengar av mig själv. Idag satte jag faktiskt in de första fyra tusen på sparkontot…nu fattas bara…ja, jag tänker inte säga summan högt.

Återkommer strax med en screenshot och en bild på min nya älskade, finaste, bästaste MacBook.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

