Klara, ställa in, gå.

En sliten sak.
Just såhär tyckte Photo Booth att jag såg ut efter jobbet, innan duschen idag. Kan väl inte säga att jag är direkt smickrad men…
Vi såg Moto Boy igårkväll [det är kulturfestival!]. Åh, vilken fin karl. Han kan det där med att sjunga gosse och klä sig lite tysk-läderbög-aktigt. Sedan är han ju rolig och begåvad också.
Innan honom tittade vi ju faktiskt på Anna Maria Espinosa som han, Moto Boy, hade valt ut att spela där. Efter herrn själv spelade La Puma [som han även dem hade valt], men det stannade vi inte kvar och såg på, jobbet och sömnen kallade mig hem till sängs.


Kort uppdatering det där. Nu springer jag in i duschen, som Photo Booth så öppenhjärtligt påminde mig om att jag borde göra.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Klara, ställa in, gå.

  1. Niklas skriver:

    Du är så fin älskling! Jag kollade igenom photo booth och såg många ärligt fina foton på dig, och många andra väldigt… ärligt fiiiina foton… Jag la till några på mig i banken där.
    Moto Boy var sköj! Sjunger som en gosse, halvnaken, sköj! Nu ska jag passa på att läsa min bok under min ”ledighet”. Men först lägga upp en bild på facebook och sedan se en film om disney… Mjahah.

    • julietjuliet skriver:

      DU är så fin. Jag tycker att alla bilder var ganska hemska…
      La du upp bild på facebook?
      Sköj, haha, jag läste det som schöj ungegär och undrade vad du menade. Sedan förstod jag…

  2. Ida skriver:

    jag såg också både Moto Boy och Anna maria Espinosa igår när de och några till sjöng Tribute till Dusty Springfield. Så himla fint. Ni borde vara här nu.

Kommentera

