Bo på Zoo, bo på Zoo, bo på Zoo-Zoo, booo.

Nu ska ni få se våra fina fiskar! Frank & Bob. Frank är den som ni kanske skulle säga är den ”äkta guldfisken”, medan Bob är den som ser ut som en spökfisk. Jag och Niklas brukar säga att han är antingen spökfisk eller silverfisk. Det känns liksom logiskt att ha en guld- och en silverfisk!

Och på tal om djur, jag är kattvakt i helgen! Så himla mysigt. Var och tog hand om de små söta igår och det var helt underbart. Det är två katter, de heter Penny och Elliott. Matte och husse är Lisa och Johan. De bor på Götgatan, lyx. Lille Elliott är bara kattunge och helt översocial. Han följer med en var man än går i lägenheten och han är bedårande. Han vill gosa hela tiden. Mys, mys, mys. Snart ska jag åka dit och vara social med dem igen, ge dem mat och rensa kattlådan.
Elliott är lite taskig, han äter upp all burkmat som jag häller upp, så det enda som finns kvar är torrfoder åt stackars Penny. Jag hoppas att jag kan smita undan lite mat åt Penny idag, hon skulle behöva det.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

