Tävling.

Jag skulle försöka ge mig in i en tävling på bilddagboken. Men jag vet inte om den här bilden duger. Det ska vara ett tryck på en t-shirt…
Kritik. Please.
design.
Nu har jag småfixat lite saker efter önskemål från er och även egna önskemål…
T-shirt.
Här kommer en tredje version. Nu i råd, samtycke och inverkan från min älskade.
Design, design.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Tävling.

  1. Maria K skriver:

    Öhh..GE MIG T-SHIRTEN?? NUU!!!
    Åhh…den var jätte fin,ärligt!:)

  2. Peter Wilhelmson skriver:

    Ser hon inte lite undernärd ut…?
    Om jag har fel o det e bilringar ber jag om ursäkt… ;P

  3. Peter Wilhelmson skriver:

    Fin. Men enligt vad jag hörde ville din älskade ge henne större bröst, vilket belönades med en smäll i ansiktet???

    ;)

  4. J skriver:

    Vänsterarmen blev knepig på version tre.. Det mörkare håret gör att den bleknar bort lite eller vad man ska säga. Oo

    • julietjuliet skriver:

      Jag är nöjd med den som den är nu i alla fall =D. Jag håller nog inte med i vad du säger. Vi kom överrens, jag och Niklas, om att vi borde göra håret mörkare just där. Haha. Så det är nog en smaksak.
      Vem är du förresten?

Kommentera

