Ida i en och en halv vecka.

Under en vecka och en halv var Ida här i stan. Vår tillvaro med henne såg ut ungefär som här nedan. Genom mobilkameran då.

Nu SKA det fungera att trycka på bilderna så att dem blir större…

.Ps. Om du bara för pilen över bilderna står det en liten bildtext om vad dem föreställer. .Ds.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ida i en och en halv vecka.

  1. Ida skriver:

    vilken tur att jag gör mig så bra på bild.. ehe. och åh, vad jag saknar
    elina(?).
    återigen, tack för en mycket trevlig 1&1halv vecka!
    puss

    • julietjuliet skriver:

      Hahah, Elina i våra hjärtan för alltid. Bätter än den där Nicklas [jag väljer att stava med ck, så att inte min Niklas ska tro att det är honom jag menar. Haha.] i alla fall…!
      Tack, tack, tack själv!

Kommentera

