Sablans vackra dagar.

Imorse var vi ute och sprang igen. Spännande va?
Ida var här idag och kikade in vårt mysiga boende. Vi drack thé, åt kakor och sedan lagade jag och Niklas mat som vi bjöd vår älskade gäst på.
Herr Lasse Larsson, Niklas far ville hemskt gärna läsa den här bloggen och jag kände hjälp. Då vet jag att han läser den. Det går inte! Om han läser den i smyg och jag inte vet något om det alls, skulle det inte göra någonting. Då skulle jag kunna skriva fritt ändå. Men att veta att han läser, då kommer jag att begränsa mig. Fatalt. Trots detta har jag fruktansvärt dåligt samvete. Förstår ni vad jag menar [Niklas tvivlar på det]? Pust och stånk och stön. Jag lever verkligen ett hårt liv.

Snart måste jag ta tag i CV-skrivandet. En annan dag.

Niklas och jag har en lista…en lista över saker som måste införsaffas;
-Tandborstemugg
-Skohylla
-Bunkar [att baka i o.s.v.]
-Säng [urgent]
-Nattygsbord
-Bord
-Bredband [vi surfar på mitt mobila just nu. Jag tycker att det fungerar utmärkt, men Niklas vill gärna använda WiFi-funktionen på hans iPod. Inget nämnt om att jag har WiFi på min mobil…]
-”Backspegel” till badrummet [så att jag kan se min vackra, underbara rygg utan att vrida nacken av mig.]
-Lampa till köket [så att vi kan se om vi verkligen diskar rent.]
-Tv [jag klarar mig utan teve. Lätt. Men Niklas vill spela Playstation 3. Bör tilläggas att vi inte ens äger en konsol, förutom ett gammalt avdankad Playstation 1.]
-Micro
-Mixer
-Grytlappar
-Tvättkorg
-Strykjärn

Jag längtar efter ett framtida Ikea-besök.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

