Flyttfåfeln sa sitt.

TJOHEJ! Nu börjar det faktiskt kännas verkligt att vi flyttar på lördag! Helt sjukt. Adressändrade gjorde vi i tisdags och nu är nästan hela mitt [fr.o.m. lördag; forna] rum nerpackat.
Vad jag har slängt grejer. Bland det värsta jag vet är att slänga grejer. Snart ska jag hugga in på min påssamling, efter det blir det stuvsamlingen, sedan kvittosamlingen och efter det ska jag vara klar sånär som på dator och mobilladdare.
Imorgon dammar och dammsuger jag, sedan är rummet fritt att beträdas av Love! Shit. Jag lämnar mitt rum. Även om jag bara tre år bott i det här röda, ca 22,5 kubikmeter stora rummet, så har jag varit med om mycket här. De viktigaste händelserna under mitt Alingsåsliv i alla fall, tror jag.

Från och med flytten nu kommer jag att göra bloggen offentlig. Så att alla som vill kan följa mitt och Niklas liv i Stockholm City.

Niklas tog körkort igår!!! Helt underbart! Så himla kul! Det var grymt när han körde runt mig i bilen, bara han och jag. Vilken känsla. Det känns som att vi kan göra vad vi vill nu.

Nej, nu ska jag återgå till påssamlingen…

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

