Vuxnare än de flesta? HÖHÖ.

Nu har jag varit uppe sedan 05:20. Bakat och stått i. Det är härligt!
Detta har dock inte ändrat på det faktum att det känns som att jag bor i en flyttlåda just nu. Grejer överallt, urplockade hyllor, flyttlådor, kaos.
Snart ska jag gå till tandläkaren. Skööönt. Längtar dit.
När jag kommer tillbaka får jag äntligen träffa Pickläss och så ska jag göra tack-kort och skicka iväg foton från Alingsås-balen till Martina. Det där med fotona skulle jag ha gjort igår, men det blev för mycket med att packa. Hann inte.
Jag har lånat om mina böcker via nätet så att jag inte blir skyldig en massa pengar. Oj, vad duktig jag är idag.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vuxnare än de flesta? HÖHÖ.

  1. Ida skriver:

    åh, blev bilderna från balen bra? kan du snälla, rara skicka på mig, till mig också? puss! har förövrigt planer på att trilla upp till Stockholm någon gång mitten på vecka 28-29 typ:)

    • julietjuliet skriver:

      Åh, jag kan skicka bilderna när vi är i Sthlm! Har inte riktigt tid nu. Fixar med det sista i packningsväg. Suck. Lååångtråkigt, jag vill vara ute i solen… Vi ses i hufvudstaden!!!

Kommentera

