Sentimentala Upplevelser.

Så var det dags för mig att vara sentimental igen. Det räcker inte med att jag grät fem gånger igår, på mindre än två timmar. Nu ska här gråtas ytterligare. Igår var det beskedet om att jag fått alla MVG i år igen, något som jag sedan ettan trott skulle vara omöjligt. Jag har nu en genomsnittspoäng på 22…shit. Överlycklig är vad jag är.

Idag är det Runes lilla avskedsvideo som får mig att spilla tårar igen. Så sorgligt. Kommer sakna min älskade mattelärare till tusen. Usch, usch, usch.

Nu har jag sorterat alla bilder från New York…eller nej, alla från kameran, de från mobilen är kvar. Det blir dagens projekt. Vad ska man annars göra när man är ledig?

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

