Morgonkatt.

Morgonkatt, när jag äter upp min groda, aha.
Förstår ni hur många bilder jag har tagit? I New York alltså. Mååånga. Tar ju tusen år att gå igenom alla. Men det är det jag försöker att fixa. Just nu har jag gallrat fram ca 50 bilder som kan vara bra… 50 av 1 800 ungefär. Evighetsprojekt. Åtminstone är bilderna från föreställningen gallrade och ordnade.

Idag ska jag hjälpa Fille med hennes fotouppgift. Skog, mys och picknick. Får verkligen hoppas att det blir en aningens finare väder tills dess, annars är det iiinte najs.

Vad många intressanta saker jag har fyllt det här inlägget med. Tror jag ska fortsätta med bilderna nu. Baj!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

