Häjlå.

Jag har så mycket saker i mitt lilla, lilla rum. Just nu ligger miljoner papper på golvet och jag försöker städa. Men var ska lägga alla papper och böcker? När bokhyllan är full, nattygsbord fullproppat i en enda röra och lådorna under sängen knappt går att öppna eller stänga för att det är så mycket saker där i.
Jag har för många väskor, för många påsar, för många flaskor, servetter, skedar, papper, klänningar, kläder, brev, pennor, tidningar, för många rosetter, för många armband, för många halsband, diadem, hårspännen, skivor, växter, för många barbies, för många saker jag tycker för mycket om.
Materialist. Det verkar så. Och mycket vill ha mer. Ohja.

Jag får fortsätta mitt försök med städningen… tillsammans med Beyoncé.

Cykel, hej!Såhär ser jag ut när jag cyklar, i alla fall om Niklas huserar bakom kameran.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Häjlå.

  1. Niklas skriver:

    Du är söt! Men det krävs en stor rensning av dina samlingar när vi flyttar, oh ja.
    Oj, vilken fin bild, vem kan ha tagit den? :O

Kommentera

