Det var inte igår.

Här sitter jag och drar rövare efter rövare om sociala skyddsnät… Hittar på lite om Zambia, USA [New York] och Sverige. Känns felfritt, säkert och extremt bra…kanske inte. Niklas spelar bas och jag bestämde mig för att lyssna igenom John M.e’s album eftersom det släpptes för någon vecka sedan, men inte fanns det, då tänkte jag; Fibes, Oh Fibes! blir bra. Inte fanns det heller, jaha, vad tar man då? Christian Walz. Jag har inte lyssnat på hans senaste än, så det fick det bli, det fanns!
Jag talar om Spotify. Luskade ut att det var en svensk tjänst [!], vilket jag inte visste om och att de nu ska få konkurrens från nya MySpace Music. Då vet vi alla det.
Och sedan ska vi alla dö i svininfluensan. Tråkigt. Konstigt att vi inte dog sist, då fågelinfluensan var på tapeten…


Skänk mig kunskap om sociala skyddsnät!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

